Pärnu Wiki
Advertisement
Täna on 18. oktoober 2021

KALLASTU FESTIVAL

KALLASTU FESTIVAL 2022
MUUTUMINE

KAVA
Seisuga 18. oktoober 2021

R 27.5.2022

19.00 Pärnu noortekeskus HUUB (Akadeemia 5, Pärnu). Karl Kallastu ja sõbrad. Tasuta
21.30 Endla Teatrikohvik (Keskväljak 1, Pärnu). Maria Kallastu ja sõbrad. Tasuta

L 28.5.2022

16.00 Pärnu Eliisabeti kirik (Nikolai 22). WELT GEBAUT IST 2022. ANDRUS KALLASTU AUTORIKONTSERT. Repoo Ensemble. Pääse 15 eur
19.00 Pärnu Uue Kunsti Muuseum (Rüütli 40a). Sõprade gala. Tasuta

Kallastu festivali 2022 fookus on muutumisel

Muutumine on entiteedi kahe seisundi erinevus. Muusikas on muutumise näideteks metamorfoos ehk ümberkujunemine, mis all muusikud mõistavad materjali teistsuguseks muutumist või teistsuguse kuju omandamist, parafraas ehk ümbersõnastus, mis muusikasse üle kantuna tähendab heliteose vaba töötlust või ümbersobitamist, transformatsioon ehk teisenemine ning variatsioon ehk teisendus, mida muusikud mõistavad sama helistruktuuri kordusena muudetud kujul.

Festivali kavas on viis eriilmelist kontserdiprojekti. Kai Kallastu eesti vokaalmuusikat elektrooniliste vahenditega töötlev kava viib kuulaja eestluse unenäolisesse minevikku. Maria Kallastu ja Karl Kallastu pop-jazzmuusikast tõukuvad projektid kombineerivad omaloomingut pop-jazz klassikaga. Andrus Kallastu autorikontsert Welt gebaut ist pakub variatsioone Johannese Ilmutusraamatu teemadel.

Festivalil teevad kaasa Kai, Maria, Karl ja Andrus Kallastu kolleegid Repoo Ensemble'st, Ansamblist U:, Eesti Muusika ja Teatriakadeemiast, Tallinna Ülikoolist, Georg Otsa nimelisest Tallinna Muusikakoolist ja Pärnu Muusikakoolist. Kontserdid toimuvad Pärnu Eliisabeti kirikus, Tartu Jaani kirikus, Pärnu Uue Kunsti Muuseumis, Endla Teatrikohvikus ja Pärnu noortekeskuses HUUB.

Tasuliste kontsertide pääsemed hinnaga 12 eurot on müügil Piletilevis ja hinnaga 15 eurot pool tundi enne kontserdi algust kohapeal.

Täiendav info:

http://www.kallastu.ee
http://www.ooper.parnu.ee
Advertisement